Promocja! Za zakupy powyżej 200zł -10% taniej!
Dodatkowe 5% rabatu otrzymasz za zapis do naszego newslettera.
Użytkowanie naszej witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie.
Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.
Przejdź do monacollection.plPromocja! Za zakupy powyżej 200zł -10% taniej!
Dodatkowe 5% rabatu otrzymasz za zapis do naszego newslettera.
Koszulki wygładzające Smoothwear
Szorty wygładzające Smoothwear
Majtki wygładzające Smoothwear
Stringi wygładzające Smoothwear
REKLAMACJE
Dokładamy wszelkich starań, aby sprzedawane przez nas produkty zawsze były najwyższej jakości.
Wszystkie produkty zakupione w naszym e-sklepie podlegają gwarancji producenta.
Reklamacja
Możecie Państwo reklamować produkty pod warunkiem, że od momentu zakupu nie minął okres dłuższy niż 2 lata.
Wada ukryta
Mają Państwo 2 miesiące na zgłoszenie wykrytej wady, liczone od dnia jej wykrycia.
Jeśli minęło już 6 miesięcy od dnia zakupu, powinni Państwo wykazać, że wada istniała w momencie sprzedaży.
W przypadku, gdy zakupiony w naszym e-sklepie produkt ma wadę, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą zgłoszenia reklamacji:
KROK 1: Prosimy o zgłoszenie reklamacji poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@monacollection.pl:
Możecie Państwo samodzielnie opisać zaistniałą sytuację (proszę pamiętać o zawarciu: daty zakupu, daty wykrycia wady, nr zamówienia oraz dokumentu sprzedaży (np. paragon, faktura, wyciąg z rachunku bankowego, potwierdzenie przelewu, e-mail potwierdzający zakup itp.), nazwy produktu, opisu wady/usterki), proponowana metoda usunięcia wady – naprawa lub wymiana produktu,
lub skorzystać z naszego Formularza Reklamacji <<< do pobrania tutaj >>> oraz dołączenie formularzu do e-maila.
* Jeśli nie otrzymacie Państwo od nas żadnej odpowiedzi w ciągu 5 dni roboczych, prosimy o ponowny kontakt (czasami poczta elektroniczna jest zatrzymywana przez nasze filtry antyspamowe lub nasze odpowiedzi mogły nie dotrzeć do Państwa).
KROK 2: Prosimy o odesłanie reklamowanego produktu na adres: P.P.H.U. TESPOL TADEUSZ KORALEWSKI, Stanisławów Stary 44, 95-083 Lutomiersk z dopiskiem „REKLAMACJE” (jeśli to możliwe, prosimy o dołączenie naszego Formularza Reklamacji). Prosimy również, aby odsyłany produkt był czysty i suchy.
KROK 3: W ciągu maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego produktu, otrzymają Państwo naszą decyzję. Jeśli odpowiedź na reklamację będzie pozytywna zwrócimy Państwu koszty wysyłki produktu.
W razie uznania reklamacji naprawimy wadliwy produkt lub wymienimy go na nowy bezpłanie i w rozsądnym czasie (biorąć pod uwagę wskazaną w reklamacji metodę usunięcia wady), a gdy żadne z tych rozwiązań nie będzie możliwe zwrócimy Pańswtu pieniądze lub obniżymy cenę produktu i zwrócimy Państwu różnicę.
Przywiązujemy dużą wagę do zadowolenia naszych klientów, dlatego zachowując tę procedurę, będziecie mieli Państwo pewność, że proces reklamacji przebiegnie szybko i sprawnie.