Mona - Reklamacja towaru zakupionego w Mona - Sklep Internetowy Mona
Menu

Reklamacje

REKLAMACJE 

Dokładamy wszelkich starań, aby sprzedawane przez nas produkty zawsze były najwyższej jakości.

 

Wszystkie produkty zakupione w naszym e-sklepie podlegają gwarancji producenta.

 

Reklamacja

Możecie Państwo reklamować produkty pod warunkiem, że od momentu zakupu nie minął okres dłuższy niż 2 lata.

 

Wada ukryta

Mają Państwo 2 miesiące na zgłoszenie wykrytej wady, liczone od dnia jej wykrycia.

Jeśli minęło już 6 miesięcy od dnia zakupu, powinni Państwo wykazać, że wada istniała w momencie sprzedaży.

 

 

W przypadku, gdy zakupiony w naszym e-sklepie produkt ma wadę, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą zgłoszenia reklamacji:

 

KROK 1: Prosimy o zgłoszenie reklamacji poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@monacollection.pl:

Możecie Państwo samodzielnie opisać zaistniałą sytuację (proszę pamiętać o zawarciu: daty zakupu, daty wykrycia wady, nr zamówienia oraz dokumentu sprzedaży (np. paragon, faktura, wyciąg z rachunku bankowego, potwierdzenie przelewu, e-mail potwierdzający zakup itp.), nazwy produktu, opisu wady/usterki), proponowana metoda usunięcia wady – naprawa lub wymiana produktu,

lub skorzystać z naszego Formularza Reklamacji <<< do pobrania tutaj >>> oraz dołączenie formularzu do e-maila.

 

* Jeśli nie otrzymacie Państwo od nas żadnej odpowiedzi w ciągu 5 dni roboczych, prosimy o ponowny kontakt (czasami poczta elektroniczna jest zatrzymywana przez nasze filtry antyspamowe lub nasze odpowiedzi mogły nie dotrzeć do Państwa).


 

KROK 2: Prosimy o odesłanie reklamowanego produktu na adres: P.P.H.U. TESPOL TADEUSZ KORALEWSKI, Stanisławów Stary 44, 95-083 Lutomiersk z dopiskiem „REKLAMACJE” (jeśli to możliwe, prosimy o dołączenie naszego Formularza Reklamacji). Prosimy również, aby odsyłany produkt był czysty i suchy.

 

KROK 3: W ciągu maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego produktu, otrzymają Państwo naszą decyzję. Jeśli odpowiedź na reklamację będzie pozytywna zwrócimy Państwu koszty wysyłki produktu.

 

W razie uznania reklamacji naprawimy wadliwy produkt lub wymienimy go na nowy bezpłanie i w rozsądnym czasie (biorąć pod uwagę wskazaną w reklamacji metodę usunięcia wady), a gdy żadne z tych rozwiązań nie będzie możliwe zwrócimy Pańswtu pieniądze lub obniżymy cenę produktu i zwrócimy Państwu różnicę.

Przywiązujemy dużą wagę do zadowolenia naszych klientów, dlatego zachowując tę procedurę, będziecie mieli Państwo pewność, że proces reklamacji przebiegnie szybko i sprawnie.