Mona - Najczęściej zadawane pytania - FAQ - Sklep Internetowy Mona
Darmowa dostawa przy zakupach za 199 zł
0
Koszyk

Twój koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Najczęściej zadawane pytania

Jak znaleźć poszukiwany produkt w sklepie?

U góry w głównej belce naszego sklepu pod logo MONA znajduje się menu kategorii, z których mogą Państwo wybrać interesujący dział np. Rajstopy, Bielizna. Po najechaniu na konkretną kategorię wyświetli się lista podkategori produktów przypisanych do niej np. rajstopy, pończochy, stopki, itd. Po wybraniu konkretnej podkategori wyświetlą się wszystkie rajstopy dla kobiety dostępne aktualnie w naszym sklepie internetowym.
Dzięki wyszukiwarce (również zaawansowanej) dostępnej na górze strony przy logo sklepu, mogą Państwo w precyzyjny sposób odszukać konkretny produkt w naszym sklepie internetowym.
Po odnalezieniu szukanego produktu mogą Państwo zapoznać się ze szczegółowymi informacjami na jego temat klikając w jego nazwę lub zdjęcie.

Czy w ceny wliczony jest podatek VAT?

Tak, ceny zawierają podatek VAT.

Jak dodać produkt do koszyka?

Kliknięcie w przycisk "Dodaj do koszyka" (znajduje się na stronie produktu) przenosi jedną sztukę danego produktyu do Państwa zamówienia. W przypadku gdyby nie zdefinowali Państwo koloru oraz rozmiaru zamawianego produktu - system przypomni o tym fakcie. Dodanie produktu do koszyka przeniesie Państwa do strony z możliwością dokonania zakupu oraz zaprezentuje odpowiedni komunikat widoczny w prawej górnej części strony.
Szczegółową zawartość koszyka wraz z możliwością dokonania zmian znajdą Państwo w prawej górnej części strony po najechaniu i kliknieciu na koszyk.
 

Mam produkty w koszyku, jak je zamówić?

W koszyku są dostępne dwa przyciski, któe umożliwiają kontynuację zakupów przycisk "Powrót" oraz drugi "Dalej". Po wybraniu formy doręczenia (np. Poczta Polska) oraz formy płatności (np. przelew) i kliknięciu w przycisk "Dalej" wyświetli się nam formularz zamówienia, po którego wypełnieniu będziemy mogli sfinalizować zamówienie.
 

Czy zamówienie mogę wysłać na inny adres?

Tak. Należy w formularzu zamówienia wybrać opcję inny adres dostawy i podać szczegółowe dane adresowe.

Czy moje dane podczas rejestracji/płatności są bezpieczne?

W naszym sklepie wykorzystujemy wymagane mechanizmy ochrony danych osobowych, a bezpieczeństwo płatności zapewnia Państwu Firma DotPay.pl.

Dlaczego po złożeniu zamówienia dostałem informację, że zamówiony produkt jest niedostępny?

Oferta towarów znajdujących się w naszym sklepie powstaje na podstawie danych uzyskanych z systemów magazynowych. Jest stale monitorowana i aktualizowana, jednak może zdarzyć się sytuacja, że stan magazynowy jest nieaktualny przy jednoczesnym zamówieniu ostatniej sztuki przez dwie osoby w tym samym czasie. Stąd czasami może zdażyć się, że otrzymją Państwo informacje o niedostępności zamówionego towaru.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Za zamówienie mogą Państwo zapłacić:
- zwykłym przelewem na konto sklepu,
- szybkim przelewem za pośrednictwem- firmy DotPay, PayPal
- kurierowi podczas odbioru przesyłki (zapłaty za pobraniem- gotówką u kuriera),
- płacąc przy odbiorze towaru.

Jakie są koszty wysyłki?

Koszt uzależniony jest od wysokości zamówienia i formy płatności. Mogą je Państwo sprawdzić na tej stronie - koszty wysyłki >>

Jak mogę sprawdzić stan realizacji swojego zamówienia oraz kiedy dowiem się wiem, że moje zamówienie zostało wysłane?

Po zalogowaniu się na swoje konto wybierając zakłądkę "Historia zamówień" i kliknięciu w konkretne zamówienie zobaczymy szczegółową historię transakcji. Ponadto Klient otrzymuje e-mail po każdej zmianie statusu swojego zamówienia. Podczas realizacji zamówienia klient ma rónież stały dostęp do monitoringu przesyłek na stronach naszych Partnerów:
- Poczta Polska, Inpost
- firma kurierska

 

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

TAK. W siedzibie Firmy PPHU Tespol w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 27/29.

Ile będzie trwała realizacja mojego zamówienia?

Termin realizacji zamówienia w sklepie obejmuje czas potrzebny na przygotowanie przesyłki, do którego należy doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez kuriera.

Czy można zrezygnować z zamówienia przyjętego do realizacji?

Tak. Jeśli paczka nie została wysłana, wystarczy zadzwonić do nas, podać numer zamówienia wraz z prośbą o jego anulowanie oraz przesłać nam taką informację mailem. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, trzeba zwrócić paczkę. Klient dokonuje zwrotu na koszt własny. Jeżeli zamówienie zostało opłacone kartą lub przelewem pieniądze zwrócimy w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta.

Dlaczego warto się zarejestrować w naszym sklepie?

Po rejestracji i aktywacji konta Klient otrzymuje od nas aktualną ofertę oraz pierwszy informowany jest o promocjach i akcjach w naszym sklepie. Klient nie musi podawać swoich danych przy składaniu kolejnych zamówień oraz ma pełne prawo wglądu i zmiany swoich danych oraz dodatkowo może obserwować status realizacji swoich zamówień.

Co to znaczy, że wyrażam zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych firmy PPHU Tespol?

Jest to formuła informująca, że dane osobowe umieszczone w bazie firmy PPHU Tespol są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb naszej firmy i nie będą udostępniane innym podmiotom.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak. Dajemy na to naszym Klientom aż 14 dni. Szczegółowe informacje znajdują się w zakładce informacje.

Czy mogę zwrócić towar jeśli nie spełnia moich oczekiwań?

W ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki możesz zrezygnować z zakupu, nie podając przyczyny. Gwarantujemy zwrot pełnej należność za złożone zamówienie. Zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania, powinien zostać zwrócony wraz z opakowaniem producenta. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym, na konto wskazane przez klienta, w terminie do 14 dni roboczych.

Jak się z nami skontaktować?

Jesteśmy dostępni do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16:
• Pod adresami e-mail:
sklep@monacollection.pl – w sprawach ogólnych, dotyczących przedmiotów, dostaw itp.,
sklep@monacollection.pl – w kwestii reklamacji.
• Pod numerem telefonu:
tel: (+48) 42 211 06 06

Czy sklep posiada regulamin?

Oczywiście tak. Można się z nim zapoznać w zakładce Regulamin.