Reklamacje
REKLAMACJE
Dokładamy wszelkich starań, aby sprzedawane przez nas produkty zawsze były najwyższej jakości.
Wszystkie produkty zakupione w naszym e-sklepie podlegają gwarancji producenta.
Możecie Państwo reklamować produkty pod warunkiem, że nie minął dłuższy okres czasu niż 2 lata od momentu zakupu. Mają Państwo 2 miesiące na zgłoszenie wykrytej wady, liczone od dnia jej wykrycia.
Jeśli minęło już 6 miesięcy od dnia zakupu, powinni Państwo wykazać, że wada istniała w momencie sprzedaży.
W przypadku, gdy zakupiony w naszym e-sklepie produkt ma wadę, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą zgłoszenia reklamacji:
KROK 1: Prosimy o zgłoszenie reklamacji poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@monacollection.pl:
Możecie Państwo samodzielnie opisać zaistniałą sytuację (proszę pamiętać o zawarciu: daty zakupu, daty wykrycia wady, nr zamówienia oraz dokumentu sprzedaży (np. paragon, faktura, wyciąg z rachunku bankowego, potwierdzenie przelewu, e-mail potwierdzający zakup itp.), nazwy produktu, opisu wady/usterki), proponowana metoda usunięcia wady – naprawa lub wymiana produktu,
Lub skorzystać z naszego Formularza Reklamacji <<< do pobrania tutaj >>> oraz dołączenie formularzu do e-maila
* Jeśli nie otrzymacie Państwo od nas żadnej odpowiedzi w ciągu 5 dni roboczych, prosimy o ponowny kontakt (czasami poczta elektroniczna jest zatrzymywana przez nasze filtry antyspamowe lub nasze odpowiedzi mogły nie dotrzeć do Państwa).
KROK 2: Prosimy o odesłanie reklamowanego produktu na adres: P.P.H.U. TESPOL TADEUSZ KORALEWSKI, Stanisławów Stary 44, 95-083 Lutomiersk z dopiskiem „REKLAMACJE” (jeśli to możliwe, prośba o dołączenie naszego Formularza Reklamacji). Prosimy, aby odsyłany produkt był czysty i suchy.
KROK 3: W ciągu maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego produktu, otrzymają Państwo naszą decyzję. Jeśli odpowiedź na reklamację będzie pozytywna zwrócimy Państwu koszty wysyłki produktu.
W razie uznania reklamacji naprawimy wadliwy produkt lub wymienimy go na nowy bezpłanie i w rozsądnym czasie (biorąć pod uwagę wskazaną w reklamacji metodę usunięcia wady), a gdy żadne z tych rozwiązań nie będzie możliwe zwrócimy Pańswtu pieniądze lub obniżymy cenę produktu i zwrócimy Państwu różnicę.
Przywiązujemy dużą wagę do zadowolenia naszych klientów, dlatego zachowując tę procedurę, będziecie mieli Państwo pewność, że proces reklamacji przebiegnie szybko i sprawnie.